صنعت مرغ
خانه / قفس قناری / توزیع و فروش قفس قناری

توزیع و فروش قفس قناری

قفس قناری در اندازه ها ی مختلف و رنگ بندی بسیار متنوع توزیع می گردد و به صورت عمده و ارسال پستی و سفارشی به فروش می رسد.
قناری ها و سهره ها پرندگان کوچک و ریز نقشی هستند که با صدای خود معجزه می کنند و اطرافیان خود را محو شیدن آواز خود خواهند کرد.
این پرنده بسیار حساس به آب و هوا و هم چنین نحوه ی تغذیه اش است، به خصوص در سن جوجگی مراقبت های خاصی را می طلبد.
ارزش مادی قناری ها بسته به نوع و نژاد آن ها متفاوت است. پرورش برخی از این گونه بسیار سود آور است.

قفس قناری
تهیه و خرید یک قفس مناسب برای نگهداری از این پرنده دوست داشتنی بسیار مورد اهمیت است، این امر نیز در صورت پرورش و تکثیر قناری ها باید مورد توجه قرار گیرد.
آبکاری باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا قفس دچار پوسیدگی نشود و پرنده در اثر خوردن زنگ زدگی دچار مسمومیت و مرگ نشود.

فروش عمده
در توزیع عمده چنین قفس هایی تعداد در کارتن و همچنین تعداد رنگ بندی در قفس را باید در نظر گرفت. قفس قناری انواع مختلفی دارد در این جا دو مورد از آن ها را معرفی خواهیم کرد:

قفس های گنبدی
سقفی این مدل گرد مب باشد و به همین علت به این اسم نام گذاری شده اند. تعداد نشیمنگاه نیز بستگی به سایز و ارتفاع آن دارد، برخی از آن ها دو چوب را هم می توانند در خود جای دهند. در این صورت پرنده فضای بیشتری را برای بالا و پایین پریدن خواهد داشت.

قفس های لانه ای
این مدل دارای بدنه ای مستعطیلی است و سقف آن مانند خانه های شمال شیب دار است. اغلب شامل دو تکه هستند که ارتفاع یکی بلند تر از دیگری است. جای آب و غذا کنار هم تعبیه شده تا دسترسی راحت تری داشته باشند و نیز یک تاب برای بازی این پرنده ها نیز در نظر گرفته می شود.

 

توزیع و فروش قفس قناری

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع قفس قناری و لوازم ضروری آن

قفس های متفاوتی بسته به اندازه،سن و نژاد قناری ها در بازار موجود می باشد.و …

دیدگاهتان را بنویسید