صنعت مرغ
خانه / قفس بلدرچین / فروش عمده قفس بلدرچین

فروش عمده قفس بلدرچین

فروش عمده قفس بلدرچین چگونه انجام می گیرد ؟ و بزرگترین مراکز فروش عمده قفس بلدرچین کجاست ؟بلدرچین را نمی توان همانند خیلی از پرندگان و حیوانات دیگر آزادانه به حال خودش رها کرد و برای نگه داری این پرنده به یک قفس مخصوص نیاز داریم. ما انواع قفس های کوچک و بزرگ بلدرچین را به صورت عمده آماده ی فروش داریم.

فروش عمده قفس بلدرچین

قفس بلدرچین تولیدی ما یکی از بهترین قفس های موجود در کشور بوده که اکثر پرورش دهندگان بلدرچین از این قفس ها در نگه داری و پرورش بلدرچین های خود استفاده می کنند. هر یک از این قفس ها ظرفیت نگه داری چندین بلدرچین را در خود دارا می باشند.این قفس ها مزیت خیلی خوبی را به همراه خود دارند مانند تمیز کردن کف قفس که می توان کف های این قفس را به راحتی و بدون این که به بلدرچین ها آسیب وارد شود تمیز کرد و مزیت دیگر دارا بودن انواع ظروف مخصوص آب خوری و غذا خوری در این قفس است که هر کدام از این قفس ها به صورت تکی و یا عمده در سراسر کشور عرضه می شود.

فروش عمده قفس بلدرچین

خرید عمده قفس بلدرچین

برای خرید قفس بلدرچین بصورت عمده شما نیاز به دریافت لیست قیمت قفس بلدرچین دارید. پس از تهیه لیست قیمت شما می توانید با تعیین میزان سفارش خود از طریق ارتباط با بخش فروش ما اقدام به خرید این قفس ها نمایید

انواع قفس بلدرچین

  • قفس بلدرچین گوشتی

  • قفس بلدرچین تخمگذار

پرورش بلدرچین به دو صورت تولید مثل در قفس و پرورش در بستر ، پرورش روی بستر همان پرورش روی زمین است و در روش دوم از قفس های لایه ای با فولاد گالوانیزه و فولاد ضد زنگ استفاده می شود. که در بخش زیر به بررسی فئاید پرورش بلدرچین در قفس می پردازیم

پرورش بلدرچین در قفس

مزایای پرورش بلدرچین در قفس

1 – حداکثر استفاده از فضا

قفس های پرورش بلدرچین در کلاس ها (1 تا 5 طبقه) طراحی شده است به طوری که 330 پرنده بلدرچین را می توان در یک قفس بلدرچین 5 طبقه پرورش داد و فضای اشغال شده توسط این قفس تنها یک متر مربع است !!!

2 – تلفات بسیار کم

از آنجا که قفسهای استاندارد برای ریختن فضولات بلدرچین در سینی های جمع آوری زباله طراحی شده اند ، مشکل تماس با بلدرچین و فضولات آنها کاملاً برطرف شده است.
همچنین پارارور با استفاده از آبخوری کاملاً خودکار در این قفس ها مشکل رطوبت زیر پای پرندگان را کاملاً برطرف کرد و بیماری بلدرچین آنها را به صفر رساند. یکی از اصلی ترین مزایای بلدرچین در قفس میزان مرگ و میر بسیار پایین آن است.

3 – آمار بسیار ساده

از آنجا که تعداد مشخصی بلدرچین در هر طبقه از قفس نگهداری می شود و همچنین مقدار تخمریزی معینی نیز به صورت روزانه دارد ، می توانید به راحتی فرم ثبت روزانه آمار تولید را تکمیل کرده و ظرفیت تولید واحد خود را کاملاً کنترل کنید.

4 – جلوگیری از پرت دان

از آنجا که قفسهای تولیدی پرور به فیدرهای استاندارد فلنج دار مجهز هستند ، می توان گفت که مشکل دفع بلدرچین 100٪ برطرف شده و شرایطی برای تهیه علوفه به پرورش دهندگان محترم فراهم شده است. تمام شد.

5 – حداکثر کارایی

قفس های پرور به گونه ای طراحی شده اند که شرایط را برای حداکثر جوجه ریزی و تولید ایجاد می کنند که حاصل سالها تجربه پرورش بلدرچین توسط مدیران این شرکت است که حدود 10 سال از پرورش دهندگان برتر این کشور جلوتر بود. صنعت بود. مهمترین مزیت پرورش بلدرچین در قفس ، کارایی بالا است.

و بسیاری از مزایای مهم مهمترین آنها هستند

بازار فروش عمده قفس بلدرچین

از مهمترین مراکز تولید و فروش قفس بلدرچین شرکت قفس من را می توان نام برد که علاوه بر تولید قفس بلدرچین ، قفس مرغ تخمگذار ، قفس مرغ گوشتی و قفس کبک و قفس پرندگان زینتی و … را نیز تولید می کند. و با همکاری با دیگر مراکز فروش تجهیزات مرغداری مانند شرکت مرغ صنعت محصولات خود را بصورت عمده عرضه می نماید

 

مطلب پیشنهادی

انواع قفس بلدرچین

خرید انواع قفس بلدرچین

بلدرچین ها پرندگانی هستند که در ایران برخی آن ها را پرورش می دهند. برای …