صنعت مرغ
خانه / قفس طوطی / قفس مناسب برای نگه داری طوطی کاسکو

قفس مناسب برای نگه داری طوطی کاسکو

قفس مناسب برای نگه داری طوطی موردعلاق تان.طوطی کاسکو از طوطی های پر طرفدار است که ایرانی ها نیز به آن علاقمندند و برای نگه داری آن به یک قفس خوب و راح و با کیفیت نیاز است.
طوطی به معاشرت نیاز دارد وگرنه غم باد می گیرد.بنابراین اگر به نگه داری از طوطی علاقه مندید باید قبول کنید که اتاقی که طوطی در آن است به منزله ی مکان پرواز او باشد اما این مسئله را هم باید بدانید که بعضی طوطی ها در فضای اسارت پرواز نمی کنند.
در بازار قفس های متنوعی برای نگه داری طوطی کاسکو وجود دارد.مانند انواع قفس زینتی،کوچک مدور تا چوبی و یا از جنس نی(بامبو) البته قفس نوع آخر مناسب نیست چون در یک چشم به هم زدن طوطی آن را به یک مشت چوب تبدیل می کند.طوطی هایی مثل کاسکو باید قفس هایش چهار گوش مستطیلی و بلند و به اندازه ی 68x75x100 سانیتمتر نیازمندند.

نکاتی در هنگام خرید قفس نگه داری کاسکو باد به آن دقت کنید مطابق زیر است

  • 1.میله های قفس باید آب داده(آب کرم) و نسبتا قطور باشد و گرنه طوطی با منقار تمام میله ها کج و کوله خواهد کرد.
  • 2.طوطی باید دارای میله های عرضی هم باشد و گرنه طوطی در قفس هایی که فقط میله ها طولی دارند به سختی می تواند بالا و پایین برود.
  • 3.سقف قفس باید مسطح باشد تا طوطی به راحتی از آن آویزان شود چون طوطی کاسکو نمی تواند از قفس هایی که سر مدور دارند به راحتی آویزان شود و یا پایین برود یا آویزان شود و اگر چنانچه قفسه ای با سر مدور داشتید،حداقل میله ای در آن قرار دهید که طوطی روی آن آویزان شود.
  • 4.از جمله وسایل جانبی که در درون قفس باید آماده شده باشد دو یا سه ظرف خوراک و آب خواهد بود.یک ظرف مخصوص دانه،یکی مخصوص آب آشامیدنی و یکی برای میوه،سبزی یا خوراکی های اضافی می باشد.
  • 5.در های قفس باید دارای قفل محکم باشد زیرا طوطی کاسکو پرنده ی باهوشی است و اگر بازکردن قفل برایش آسان باشد خیلی سریع یاد می گیرد.
  • 6.در زیر قفس باید گشویی محکم وجود داشته باشد که بدون اصطکاک از ظرف خارج شود.

قفس مناسب برای نگه داری طوطی کاسکو

جهت خرید قفس مناسب برای نگه داری طوطی کاسکو با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی

قیمت قفس بزرگ طوطی

قفس بزرگ مخصوص طوطی انواع مختلفی دارد که هرکدام بسته به نوع آبکاری و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید