صنعت مرغ
خانه / قفس قناری / شرکت تولیدی قفس قناری

شرکت تولیدی قفس قناری

شرکت های تولیدی انواع قفس، به ساخت همه مدل مختلف قفس برای پرندگان متعدد با جثه های کوچک و بزرگ می پردازند که در این بین قفس قناری نیز در اشکال مختلف تولید می شود.
شرکت های تولیدی و ساخت قفس پرندگان زینتی و گوشتی باید بررسی های لازمه را انجام دهند و هر قفس را طبق پرنده مورد نظر و وسایلی که در داخل قفس لازم است بسازند. اصولا قفس ها را از توری های سوراخ دار که معمولا از میله های فلزی به طور عمودی یا افقی به موازات هم قرار بگیرند می سازند.
مرحله بعدی داشتن یک درب قفل دار مناسب که به راحتی باز و بسته شود و البته آنقدر بزرگ نباشد که پرنده ای مانند قناری به راحتی بتواند از آن خارج شود. قناری ها خود در ابعاد فیزیکی کوچک و بزرگ هستند و می توان یک قفس را در سایزی ساخت که یک خانواده قناری که شامل دو یا سه تعداد باشند به راحتی در آن جای بگیرند.
شرکت های تولیدکننده این محصول بر اساس متد بروز و جدید پیش می روند و مثلا در زیر قفس ها پایه هایی چرخدار قرار می دهند و در بالای سقف قفس نیز دسته هایی گذاشته اند که به راحتی امکان حمل و جابجایی قفس از یک مکان به مکانی دیگر وجود داشته باشد و در واقع نیازی به آویزان کردن قفس از سقف یا دیوار نباشد.
قناری ها از پرندگان محیطی و زینتی زیبایی هستند که گاهی اوقات به همراه طوطی ها آوازهایی را از خود سر می دهند. یکی دیگر از تجهیزاتی که شرکت های تولیدی در نظر می گیرند، ساخت یک تاب آویزان شده از سقف قفس با استفاده از چندین چوب است تا این پرنده به راحتی بتواند در داخل این محیط هرچند کوچک از شاخه ای به شاخه ی دیگری بپرد. هر چه قفسی بزرگتر و جادارتر باشد می توان آن را از اشیای مورد لازم این پرندگان پر کرد.

مطلب پیشنهادی

معرفی انواع قفس قناری و لوازم ضروری آن

قفس های متفاوتی بسته به اندازه،سن و نژاد قناری ها در بازار موجود می باشد.و …

دیدگاهتان را بنویسید