صنعت مرغ
خانه / دسته‌بندی نشده / سفارش قفس در اندازه های مختلف

سفارش قفس در اندازه های مختلف

قفس کارایی های مختلفی دارد و از آن برای نگه داری و پرورش پرندگان و حیوانات استفاده می شود.شرکت ما با سال ها سابقه در زمینه ی ساخت انواع قفس آماده ی پذیرش سفارشات شماست.

  • شرکت ما سال هاست که در زمینه ی ساخت قفس فعالیت دارد.و انواع قفس ها را برای پرندگان و حیوانات متناسب با نیاز سفارش دهنده طراحی کرده و می سازد.
  • قفس های تولیدی ما در سایز ها و اندازه های مختلف است و ما برای ساخت قفس در هر سایز و اندازه ای آماده ایم.
  • شرکت ما هم در زمینه ی ساخت قفس برای پرندگان فعالیت دارد و هم در زمینه ی ساخت قفس برای حیوانات.
  • چند سالی است که پرورش مرغ و بلدرچین در قفس در ایران اجرا می شود.شرکت ما چندین قرار داد ساخت قفس برای پرورش مرغ و بلدرچین را امضا کرده و به نتیجه رسانده است،و تجربه ی کافی برای ساخت قفس در تعداد زیاد و هر اندازه ای را دارد.
  • قفس های ساخته شده ی ما از جنس آهن گالوانیزه و استیل است و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و همچنین قفس های ما قابلیت شست و شو ضد عفونی دارند و در تماس با آب و مواد شوینده دچار اکسایش و زنگ زدگی نخواهند شد.
  • ما به همراه قفس هایی که طبق سفارشات طراحی کرده و می سازیم وسایل جانبی مورد نیاز آن قفس ها را نیز در طراحی های خود لحاظ کرده و بر روی قفس نصب می کنیم.مانند آبخوری ها که ما از آبخوری هایی از جنس نیپل استفاده می کنیم که مشکلات قدیمی آب خوری ها مانند بیرون ریختن و یا نشستن مرغ یا بلدرچین درون آن را ندارد چون آبخوری ها را طوری طراحی کرده ایم که مرغ یا بلدرچین از آن استفاده کند اما نتواند در آن بنشیند.همچنین دان خوری هایی که ما استفاده می کنیم نیز از جنس ورق گالوانیزه شده است و این دان خوری ها را به صورت ریلی نیز ساخته و نصب می کنیم.
  • ما همین طور قفس های سایز کوچک برای نگه داری پرندگانی نظیر قناری،طوطی را نیز طراحی کرده و از طریق واحد فروش خود در بازار عرضه می کنیم.

  • شما تنها کافیست سفارش مورد نظر خود را به ما اعلام کنید،کیفیت و کارایی قفس را به ما بسپارید.شما می توانید برای سفارش قفس و کسب اطلاعات راجع به نحوه ی سفارش و قیمت ها با شماره ی زیر تماس بگیرید.

سفارش قفس در اندازه های مختلف

سفارش قفس در اندازه های مختلف از طریق ارتباط با کارشناسان ما امکان پذیر می باشد

مطلب پیشنهادی

قیمت قفس مرغ تخمگذار و گوشتی ارزان

خرید قفس مرغ تخمگذار و گوشتی به عنوان یکی از ابزارها و تجهیزات مهم در …

دیدگاهتان را بنویسید