صنعت مرغ
خانه / قفس پرندگان / قیمت انواع قفس پرندگان

قیمت انواع قفس پرندگان

برای نگهداری از پرندگان باید از بهترین انواع قفس اطلاع داشت و جهت استعلام قیمت و هم چنین مشاوره برای بهترین انتخاب آسان ترین را جستجو در اینترنت است.
پرندگان از هر نوعی که باشند چه سخنگو و چه آواز خوان، بسیار دوست داشتنی و حساس هستند.
محبت اطرافیان خود را درک کرده و به سرعت عکس العمل نشان می دهند.
برخی از واکنش های تند و تیز پرندگان در قفس مربوط به جا و مکان نا مناسب آن هاست. سریعا باید یک قفس مناسب جثه پرنده برایش تهیه کرد.

انواع قفس
تنوع بالا در انتخاب ذهنیت شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مارک و برند ها یمعروف ایرانی و چینی را بیشتر بشناسید:

برند غلامی

غلامی یک قفس بسیار محکم می باشد و از استقامت بالایی برخوردار است اما طراحی آن ساده و مناسب پرورش پرنده ها می باشد و یک محصول شیک و زینتی نیست. آبکاری درجه یک و سینی کف این برند از کیفیت عالی برخورداند و همین باعث شده از ارزش این محصول کاسته نشود.

برند دایانگ
یک برند معتبر چینی که در عین حال که به کیفیت محصولات خود اهمیت میدهد به ظرافت در طراحی و کاربردی بودن محصولات توجه ویژه ای داشته است. رنگ بندی متون و بالای این برند باعث شده تا خریداران زیادی را به خود جذب کند.

اندازه قفس
بهتر است قفس را در سایز های بزرگ انتخاب کنید و این استاندارد را در نظر داشته باشید که قفس باید سه برابر بال و پر های باز شده ی پرنده شما باشد تا در هنگام بالا و پایین پریدن با میلها های اطراف برخورد نداشته باشدو دچار آسیب نشود.

قیمت انواع قفس پرندگان

جهت اطلاع از قیمت انواع قفس پرندگان با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی

قفس مناسب برای پرنده و تجهیزات موردنیازش

قفس مناسب یکی از مهم ترین نکات در نگه داری از پرنده است.چون پرندگانی که …

دیدگاهتان را بنویسید