صنعت مرغ
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش قفس چوبی پرنده

فروش قفس چوبی پرنده

قفس چوبی پرنده با توجه به مزیت های خوبی که به نسبت یک قفس فلزی دارد از فروش بهتر و همچنین از طرفداران بیشتری برخودار است. آیا خصوصیات یک قفس خوب را می دانید؟
اغلب ما زمانی که یک پرنده را خریداری می کنیم به همرا آن قفسی را نیز میخریم تا بتوانیم آن را در مکانی مناسب نگهداری کنیم. اما واقعا به نظر شما برای نگهداری بهتر، قفس فلزی بهتر است یا قفس چوبی؟ پاسخ این سوال را می توان اینگونه داد که برای یک پرنده از آن جهت که محیط اصلی زندگی اش طبیعت و دشت و جنگل می باشد از همین رو قفس چوبی که به نوعی از طبیعت گرفته شده است مسلم آرامش بخش تر ودل پسندتر می باشد.

خصوصیات یک قفس چوبی پرنده

همانطور که همه ما دوست داریم در خانه ایی امن و راحت زندگی کنیم پرندگان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و دوستدار قفسی می باشند که بتوانند در آن به راحتی حرکت کنند و با کوچکترین جابه جایی به بدنه آن برخورد نداشته باشند. یک قفس مناسب دربی برای ورود و خروج پرنده و در کوچکتر برای گذاشتن غذا و آب درون قفس می باشد البته باید این نکته را دقت کنیم که درب ها در بالا و در سقف قرار نداشته باشد زیرا امکان دارد پرنده بتواند به راحتی از آن خارج گردد.
فاصله بین میله های بدنه نیز باید به اندازه ایی باشد که سر پرنده در میان آن گیر نکند. و باید به نحوی طراحی شده باشد که تمیز کردن آن به راحتی امکان پذیر باشد.

انواع قفس پرندگان

قفس پرنده ها از نظر جنس به دو نوع چوبی و فلزی تقسیم می شود که برای پرورش قفس های فلزی گزینه بهتری می باشند

انواع قفس فلزی پرندگان

 

مطلب پیشنهادی

قیمت قفس مرغ تخمگذار و گوشتی ارزان

خرید قفس مرغ تخمگذار و گوشتی به عنوان یکی از ابزارها و تجهیزات مهم در …

دیدگاهتان را بنویسید