صنعت مرغ
خانه / قفس طوطی / فروشگاه آنلاین بهترین قفس برای طوطی کاسکو

فروشگاه آنلاین بهترین قفس برای طوطی کاسکو

اولین مرحله در نگه داری طوطی کاسکو تهیه ی قفس مناسب است.شما می توانید با خرید بهترین قفس از فروشگاه معتبر ما سلامتی و شادابی طوطی خود را تضمین کنید.
طوطی ها حیوانات اجتماعی و راحت طلبی هستند و چون از یک فضای باز و آزاد به درون قفس منتقل شده اند نیاز به مراقبت بیشتر و توجه زیاد و همین طور امکانات رفاهی دارند تا زنده بمانند.مرحله اول رفع این نیاز ها تهیه ی یک قفس مناسب و راحت برای طوطی شماست.به خصوص اگر طوطی کاسکو دارید.چون این طوطی روحیه ی حساسی دارد و اگر چنانچه در قفس مناسبی نباشد ابتدا افسرده شده و سپس تلف می شود.
قفس طوطی کاسکو باید بزرگ و جادار و قابلیت اتصال وسایل جانبی را داشته باشد تا طوطی بتواند به راحتی در آن زندگی کند.
قفس های مخصوص طوطی در انواع مختلفی در فروشگاه ها مشاهده می شود که هر کدام اندازه،ویژگی و قیمت منحصر به فرد خودش را دارد.اما شما باید توجه کنید تا قفسی که می خرید یک سری ویژگی ها و خصوصیات خاصی داشته باشد.

خصوصیات قفس مناسب برای طوطی کاسکو

  • قفس شما باید دارای یک کفی و کشو باشد که به منظور تمیز کردن به راحتی از قفس جدا شود.
  • طوطی ها در هر نژادی که باشند یکی از باهوش ترین پرنده ها هستند و زمان هایی که شما آن ها را درون قفس می گذارید و در قفس را می بندید،اگر در قفس مقاوم نباشد طوطی به راحتی در قفس را باز کرده و از آن خارج می شود.پس لازم است که قفسی تهیه کنید تا دارای یک قفس محکم و مقاوم باشد.
  • طوطی ها عادت دارند تا از چیزی آویزان شوند و یا تاب بخورند،در طبیعت آن ها این کار را با شاخه ی درختان انجام می دهند اما درون قفس معمولا از میله های سقف قفس آویزان می شوند،پس سعی کنید قفسی که برایش تهیه می کنید در شکل مربع یا مستطیلی باشد و از خرید قفس دایره ای خودداری کنید چون طوطی ها نمی توانند از میله های قفس دایره ای آویزان شوند.
  • سعی کنید قفس شما علاوه بر این که دارای شکل مربع یا مستطیل است،میله های عرضی هم داشته باشد.زیرا طوطی از قفس هایی که دارای میله های عرضی نباشند،نمی تواند بالا و پایین برود.

خرید قفس برای طوطی کاسکو

  • شما برای تهیه ی بهترین قفس برای طوطی کاسکو می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

فروشگاه آنلاین بهترین قفس برای طوطی کاسکو

شرکت ما شامل فروشگاه آنلاین بهترین قفس برای طوطی کاسکو می باشد.

مطلب پیشنهادی

قیمت قفس بزرگ طوطی

قفس بزرگ مخصوص طوطی انواع مختلفی دارد که هرکدام بسته به نوع آبکاری و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید