صنعت مرغ
خانه / دسته‌بندی نشده / سفارش اینترنتی قفس کاسکو

سفارش اینترنتی قفس کاسکو

انتخاب طوطی خاکستری آفریقایی و یا همان کاسکو برای افرادی که ساعات کاری طولای دارند و یا اغلب در حال سفر هستند، به عنوان پرنده خانگی اصلا مناسب نیست.

کاسکو ها علاوه بر هنر تقلید صداف پرندگانی بسیار مهربان و شگفت انگیز می باشند و به رفتار ها و حتی نگاه ها ی صاحبشان واکنش نشان می دهند. اغلب پرندگان به خصوص کاسکو ها بیشتر با یک نفر از اعضای خانواده که مدام در حال برقرای ارتباط با پرنده هست انس می گیرند و به رفتار دیگر اعضای خانواده واکنش نشان نمی دهند اما سعی کنید تمام افراد خانواده و یا حداقل یک نفر دیگر را با پرنده دوست و همراه کنید که هنگام نبود شما پرنده دچار افسردگی و تغییر رفتار روحی نشود.

نقش اسباب بازی ها در رفتار پرندگان

وقتی رفتار طوطی و کاسکو خود را زیر نظر بگیرید متوجه می شوید گهگاهی شروع به کندن پرهای خود و یا ضربه زدن به دیواره های قفس می کند و این کار موجب آسیب به بدن و فیزیک پرنده خواهد شد.

این رفتار ناشی از عصبی شدن و یا مشکلات رفتاری پرنده است که البته جای نگرانی وجود ندارد و در تمام پرندگان به خصوص طوطی سانان امری کاملا طبیعی است .

با قراردادن یک یا چند اسباب بازی با رنگ خوراکی و بدون مواد شیمیایی، در قفس کاسکو می توانید علاوه بر ایجاد نشاط و سرگرمی در پرنده از بروز مشکلات رفتاری پرنده نیز جلوگیری به عمل آورید و سلامت و طول عمر کاسکو را افزایش دهید.

مطلب پیشنهادی

قیمت قفس مرغ تخمگذار و گوشتی ارزان

خرید قفس مرغ تخمگذار و گوشتی به عنوان یکی از ابزارها و تجهیزات مهم در …

دیدگاهتان را بنویسید