صنعت مرغ
خانه / قفس مرغ / خرید قفس برای پرورش مرغ گوشتی

خرید قفس برای پرورش مرغ گوشتی

برای افزایش بهره وری در پرورش مرغ ها،از روش پرورش مرغ در قفس استفاده می کنند.استفاده از قفس برای پرورش مرغ گوشتی امکان نظارت و کنترل بر مرغ ها و کنترل سلامتی آن ها را افزایش می دهد.
  • برای پرورش مرغ ها در قفس آن ها را در سالن های کوچک با تعداد کمتر از 30 قطعه مرغ تقسیم می کنند.این کار سبب می شود نظارت بر آن ها آسان تر شده و بهتر می توان مرغ ها و خروس ها را مختلط کرد و صاحب مرغ داری در صورت مشاهده هر گونه مشکل در مرغ ها و یا خروس ها به راحتی نسبت به حذف و جایگزینی آن ها اقدام می کند.

در سیستم پرورش مرغ در قفس کود های حاصله توسط نقاله هایی به طور پی در پی از سالن خارج شده که منجر به بهبود هوای سالن ها می شود و در مصرف سوخت نیز صرفه جویی می شود چون میزان تهویه در هر قفس به ازای تعداد مرغ ها کاهش می یابد.

سیستم پخش دانه ها در این قفس ها کاملا مکانیزه بوده و دیگر آن روش های سنتی را نخواهد داشت.و همین طور برای سیستم آب خوری هم از آب خوری های نیپلی استفاده شده که دیگر آب به بیرون نمی ریزد در نتیجه بهداشت بهتر رعایت می گردد.

خصوصیات قفس های مخصوص پرورش مرغ گوشتی

دانخوری قفس

  • در این قفس ها دو دان خوری تعبیه شده که دان مورد نیاز جوجه از روز اول تا پایان دوره ی ضایعات و پرت دان به حداقل می رسد.
  • این دانخوری ها طوری تعبیه شده که از نشستن مرغ ها در لبه ی دان خوری جلوگیری می شود.

آبخوری قفس

  • در این قفس دو خط مجزا آبخوری و شش عدد نیپل با قابلیت تنظیم ارتفاع در قفس طراحی و نصب شده است که آب کافی و سالم را بدون کوچک ترین پرتی فراهم می کند.

کفی قفس

  • سطحی که در زیر جوجه های گوشتی قرار می گیرد باید ضمن داشتن استحکام کافی از انعطاف پذیری خیلی خوبی برخوردار باشد تا زخمی شدن جوجه ها جلوگیری شود.

روشنایی قفس

  • روشنایی از عوامل مهم در پرورش مرغ گوشتی است به گونه ای که نور هم باید کم و زیادیش رعایت شود و هم باید به صورت یکنواخت باشد.

 

خرید قفس برای پرورش مرغ گوشتی

جهت خرید قفس برای پرورش مرغ گوشتی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی

قفس مرغ خانگی

قیمت تولید قفس مرغ خانگی

قیمت تولید قفس مرغ خانگی را می توان از کجا گرفت؟ انواع مرغ های زینتی …

دیدگاهتان را بنویسید