صنعت مرغ
خانه / قفس مرغ / قیمت تولید قفس مرغ خانگی

قیمت تولید قفس مرغ خانگی

قیمت تولید قفس مرغ خانگی را می توان از کجا گرفت؟ انواع مرغ های زینتی و خانگی وجود دارند که باید درون قفس نگه داری شوند.برای خرید انواع قفس های موجود در بازار برای نگه داری مرغ خانگی کافیست که کمی در بازار بگردید.
برخی علاقه مند به نگه داری از مرغ ها مخصوصا مرغ های خانگی می باشند و این مرغ ها باید در انواع قفس ها نگه داری شوند.قفس های مخصوص مرغ زینتی و خانگی در طرح های متنوعی تولید می شوند و در بازار در نمایندگی های فروش حیوانات و لوازم و تجهیزات مورد نیاز آن ها توزیع شده و در نهایت آن ها نیز این قفس ها را می فروشند.البته هر یک از این قفس ها با توجه به ابعادی که دارند با قیمت های متفاوتی نیز به فروش می رسند.

قیمت تولید قفس مرغ خانگی

برای دریافت قیمت تولید قفس مرغ باید با خود تولیدکننده آن ارتباط برقرار نمایید ما بعنوان یکی از تولیدکنندگان قفس مرغ خانگی این امکان را برای شما فراهم نموده ایم تا شما بتوانید این محصول را با نازلترین قیمت بصورت عمده و از راه دور تهیه نمایید

قفس مرغ خانگی

تولید انواع قفس مرغ خانگی

معمولا قفس مرغ خانگی در انواع قفس های چوبی پرورش مرغ خانگی و قفس های گالوانیزه ضد زنگ پرورش مرغ خانگی در بازار وجود دارد که ما از بزرگترین تولید کنندگان قفس های فلزی پرورش مرغ خانگی می باشیم

انواع قفس گالوانیزه پرورش مرغ خانگی

  • قفس پرورش مرغ خانگی 1 طبقه

  • قفس پرورش مرغ خانگی 2 طبقه

  • قفس پرورش مرغ خانگی 3 طبقه

دلایل تولید قفس مرغ خانگی گالوانیزه ضد زنگ

قفس مرغ یگالوانیزه جزو قفس های پرورش مرغ خانگی محسوب شده و بیشتر برای استفاده در منازل و آپارتمان ها و باغات و ویلا ها استفاده می شود:

  • ابعاد مناسب استفاده در آپارتمان

  • دارای سیستم آبخوری اتوماتیک

  • طول عمر بالا

 

مطلب پیشنهادی

خرید قفس برای پرورش مرغ گوشتی

خرید قفس برای پرورش مرغ گوشتی

برای افزایش بهره وری در پرورش مرغ ها،از روش پرورش مرغ در قفس استفاده می …

دیدگاهتان را بنویسید