صنعت مرغ
خانه / قفس مینا / فروش آنلاین قفس مرغ مینا

فروش آنلاین قفس مرغ مینا

مرغ مینا یک پرنده پرجنب وجوش و کنجکاو است که قادر به تقلید صداست و می تواند به راحتی کلمات را ادا کند و صدا های اطرافش را تقلید کند و این مورد باعث محبوبیت این پرنده در میان ما شده است.

مرغ مینا راست روده است و نظافت قفس این پرنده به طور روزانه الزامی است. در هر بار شستشو نیاز است نشمنگاه قفس نیز شستشو شود چون باعث زخم و ایجاد میخچه در پای پرنده می شود.

بهتر است قفسی را انتخاب کنید که کفی قفس به راحتی جدا شده و کاملا قابل شستشو باشد. کیفیت کفی قفس را حتما بررسی کنید تا در اثر شتشو مداوم و روزانه دچار شکستکی و ترک و پوسیدگی نشود.

برای مرغ مینا حتما یک قفس نسبتا بزرگ تهیه کنید تا در فصل تخم گذاری پرنده مجبور نباشید قفس را تغییر دهید و پرنده را مورد اذیت و آزار قرار دهید اگر مینا نتواند نقطه امنی در قفس خود پیدا کند بسیرا بی قرارری کرده و سعی دارد بیرئن از قفس رفته و در جایی از اتاق تخم گذاری خود را انجام دهد و با این کار احساس امنیت و آرامش بیشتری خواهد داشت.

اگر به رفتار مینا توجه کنید وقتی از قفس بیرون می آید بعد کنجاوی در اطراف خود سعی دارد یک جای معین را برای خود انتخاب کند و مدام در آنجا ساکن می شود. این کار را از روی غریضه و برای ساخت لانه و تخم گذاری خود انجام می دهد.

مطلب پیشنهادی

خرید قفس مناسب مرغ مینا

خرید قفس مناسب مرغ مینا یک پرنده پرتحرک است که معمولا درون قفس نگه داری …

دیدگاهتان را بنویسید